Üyelik Ücreti ve Yeni Takım Tagları

Sevgili arkadaşlarım, bildiğiniz gibi geçen hafta içinde üyelik ücreti için açtığımız bir anket vardı. Hepimiz oyladık ve sonuç alttaki resimde görüldüğü gibi. Çoğunluk yıllık 15 dolar ücreti kabul ediyor. Bu nedenle artık İsot Team tanıtımı için her üyenin;

Yıllık 15 dolar 
2. dükkan için 5 dolar
3 ve daha fazla dükkan için 2'şer dolar 


Üyelik ücret ödemelerinin nasıl olacağı ve hangi tarihte başlayacağımıza dair en geç yarın yeni bir yazı ile buradan sizlere konuyu duyuracağım.
Ayrıca geçen hafta açtığımız bir diğer anket isotteam uzantılı taglar konusundaydı. Bu anketi de yine resim olarak yazıya ekliyorum.


Ürün tagınıza sadece bir tane isotteam yazmanız yeterli. Bazı tagları yan yana, kelime aralarına boşluk bırakarak da yazabilirsiniz. Sonuçta 14 tag hakkımız var.
Kullanım şekilleri şöyle olacak;

sale
freeshipping
valentine
motherday
women
men
wedding
baby
wintersale
children
easter








Blogumuzun sağ sütununda bulunan Discounts başlığı altındaki tüm linkleri bu doğrultuda değiştiriyorum. Hep birlikte en kısa zamanda taglarınızı bu şekilde düzenlersek, reklam çalışmalarımıza en kısa zamanda başlayabiliriz.

Vakit ayırıp team için yeni tagları hazırladığı için Kıvanç ablaya çok teşekkür ediyorum!

Vakit ayırıp okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim,  güzel bir hafta diliyorum.

2 comments:

gullist said...

Ben de bu çalışmalara zaman ayırıp bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ediyorum:)

sesiber said...

hayırlı uğurlu olsuuun, bol satış getirsin...

 

blogger templates | Make Money Online